Nuffnang Ads

Thursday, March 10, 2011

Sepang Drag Battle 2011, First Round

19 March 2011 ini akan berlangsung acara Drag di Litar Antarabangsa Sepang. Aku dengan member-member 'MAGICFRUIT' aku mungkin akan pergi. First round beb, mana boleh lepas. Macam tahun lepas la, pergi waktu first round saja, round lepas tu, masing-masing dah sibuk dengan aktiviti sendiri. Waktu first round saja yang agak lapang. Kepada yang nak pergi, acara akan bermula jam 9.00 malam (ikut jadual yang aku tengok la). Tiket berharga RM10 untuk Grandstand dan RM50 untuk Paddock(tertakhluk kepada perubahan penganjur). Aku cadangkan korang masuk Paddock la, baru boleh rasa AURA Drag tu. Kalau setakat Grandstand tu, baik pergi tengok race haram, sama saja 'feels' dia.

*Psttt : Untuk siapa-siapa yang nak pergi, kalau terjumpa kat sana nanti, tegur lah aku :)

2 comments:

  1. wei kecik, pa beza harga2 tiket tu?
    haahha.. dlu aku x join ampa, kali neh aku mesti piley! hahaahha

    ReplyDelete
  2. paddock boleh p tengok kereta dari dekat. tengok depa setting, tngok enjin apa suma. grandstand sama mcm hg p tengok bola la. hahaha

    ReplyDelete